Hoppspecialen

Hejsan! Efter skolan for jag till konfan ett tag och vi spela lite musik och fika. For hem klockan 5 och åt middag och bytte om till ridkläder. For till hoppspec och hoppade mickey sista gången innan tävlingen  som är på söndag. Det gick superbra idag så jag är taggad till tävlingen! Sen for jag hem och ducha och nu har jag försöklt göra en film i typå en halv timme men vi har inte det rätta programmet och tjosan hejsan osv men jag får göra en när jag kommer til mamma eller nått. Blir nog bra! Men nu ska jaf gå ner och fika sen sova så vi får höras imoron!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0