Hemma

Hejsan! Nu har jag kommit hem från skolan och jag och pappa har varit till kusmark och hämtat sakerna jag glömde när jag for hit. Jag ska bo här medans mamma är i hemavan fast jag tro jag är här tills på Fredag så jag får va här ett tag också. iaf så tog jag med gitarren också så ska nog spela lite gitarr sen också. Vi ska äta makaroner och korvstroganof till middag sen ska jag göra lite matte för jag är såå seg i de sen kan jag typ inte koncentrera mig när det pratas så mkt.  Sen ska jag kolla på TV och sen spela gitarr och sova.
visst är hon gullig va^^ asså bella:D!
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0