Glass♥

Hejsan! Jag åkte med Amanda till ridhuset och fotade henne och gia. Dom var så fina så. Sen åkte jag hem emd dom till Angelina coh hoppade av där och så for vi iväg till ridhuset igen så fotade/filamde jag henne och Bella. Dom var också superfina som vanligt ;)! Dom har så fina ponnyer tycker jag :D! Nu har jag iallafall kommit hem och tagit mig lite glass och kolla på när isflaken åkt iväg med älven. Nu ahr alla pojkarna farit till kåge med mopparna en sväng men dom kommer nog hem snart igen för erik ska sälja våran tvättmaskin till nån. Så då blir vi rika... eller kanske bara lite mera men alltid nått ju :)! Nä nu ska jag chilla med big brother!

glass♥
isen♥


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0