Fredag

Hejsan! Fredag idag. Äntligen helg. Lite vila. Jag är helt slut efter skolveckan så jag tar det bara lugnt ikväll med dator och TV. Jag och fanny stod i caféet idag på holken och sålde mycket kakor och allt shit. Vi slutade egentligen 20 i tolv men jag var tvungen att vara kvar i caféet så jag slutade halv 1 men det gjorde ingenting. Jag åkte med bussen hem och Therese kom ett tag och var med mig. Vi gjorde inget speciellt. Typ satt vid datorn. Sen for hon hem och jag kollade lite på ''så ska det låta'' på datorn och jag och mamma åt middag. Lövbit och pommes, sallad och god sås till. Nu har jag suttit klart vid datorn snart och ska gå och lägga mig och kolla på TV resten av kvällen tror jag. Men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon!
Och med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0