Fredag

Hejsan! Idag är det skola. Pålunchen tror jag att jag ska till smått och gott och äta lunch för det är ingen go lunch på skolan och vi har hyffsat lång lunch också! Hoppas bara att någon vill följa men det blir nog bra! Efter skolan ska jag vara med Angelina och jag ska fota henne och hennes ponnysar. Det är så fint väder idag så det blir nog riktigt fina bilder! Varmt är det också! Sen sk ajag in till ridhuset och ducha rent mickey inför tävlingen. Han ser ut som en riktigt skithög nu så han måste få bli ren! Sen ska vi göra klart allt till tävlingen för vi orkar inte fara till ridhuset på lördag när det är valborgs så då gör vi klart allt föröa istället! Blir nog super:D!

Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0