Fredag

Hejsan! Skola idag. Jag for ändå att jag var lite sjuk kändes det som. Vi selade igenom alla låtarna som var tusentals känndes det som. Men det var 5 stycken. Sen åt vi lunch och byggde senen men sefter ett tag gav jag upp och orkade inte mera så jag for hem om drack lite för jag var sså yr sen gick jag och sov en stund och nu svettas jag som en gris så jag tror jag ska gå ut och sätta mig med mamma i solen en stund. Imorgon får jag se om jag orkar fara till skolan men jag ska försöka eftersom det är sista året jag får vara med i KGB så vill jag gärna vara mned. Men vi får se helt enkelt.

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0