Dagen

Hejsan! Idag har jag varit med Angelina hela dagen lång! I morse for jag till henne och vi chillade en stund sen for vi till ridhuset med Vanillin och Hamilton och lisabeth red hammi och angelina red Vanillin. Sen åkte vi hem och så gjorde vi lite i stallet sen red hon ut på bella och jag cyklade med för det var så härligt väder! Så fotade litegrann också. När vi kom hem gick vi in och har kollat på ''älska mig', jag tycker den var sjukt bra men sorglig. och så åt vi glass. Sen kom sadelpia och när hon for for jag också hem. Så nu är jag hemma vi har varit och handlat och fikat osv. Nu ska jag kola på TV men skrev bara lite här först!
Imorgon vet jag itne vad som händer, jag tar dagarna som dom kommer nu under lovet ;)
Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0