Cyklat

Hejsan! Sovde hos Angelina inatt, orkade inte sova hemma så tog moppen till henne. När vi kom till henne gick jag och sov direkt för jag var sjukt trött. När jag vakande gick vi ner och fikade sen tog vi cyklarna och sålde hennes plastpåsar och jag fick 100 spänn av angelina! Hon är ju bara för snäll ;-] Tack gumman♥ Sen gick vi in och chilla en stund och så for jag hem. Jag ska nog fara till henne snart igenf rö ajg ska rida med henne men for hem och lämna lite saker och filips moppe för han skulle ha den. Så då får jag ta cykeln senare till Ina. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med Therese om hon vill eller nått ;D
Pussokram♥

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0