Älska mig♥

Hejsan! Nu har jag ätit godis, duchat,ätit mat kollat på film, lyssnat på musik, kollat på BB och plockat ihop sakerna till tävlingen imorgon. Nu är det abra transporten jag och mamma ska fara och hämta hos lotta snart! Vi har så himla tur att vi har lotta så vi får låna hennes transport! Sen ska jag hem och jag och mamma ska laga grillat och potatisgratäng och äta det med filip och macke. Sen ska jag fara till Angelina och tillbringa min kväll där. Hoppas bara Erik kommer med moppsen så jag får ta hans moppe dit så jag slipper cykla hem ikväll då äre enklare me moppen! Jag längtar verkligen tils jag får moppekortet så jag får köra i kåge och där borta och inte bara i lilla kusmark! Men nu ska jag och mamma fara om bilen funkar det viil säga.

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0