Tärningsverk imorn då...

Gokväll! Idag har det varit skola som vanligt, vi hade orientering på gympan och jag säger bara att jag kommer ha träningsverk imorn och kommer inte kunna gå. Sen när skolan var slut hade vi konfa, vi fikade sen gjorde vi nå saker sen fick jag åka med marcus hem som tur var så kjag slapp vänta en halvtimme. Sen Åt jag middag och gick över till erica och kollade/hjälpte till på ericaträningen, jag fotade lite också. Nu har jag kommit hem och ska fika sen slänga mig in i duchen sen väntar nog sängen.



Jennifer & Sam





Emma & Jelstin


Frida & Smarty



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0