Svenska




Hejsan! Nu sitter jag på skolan och har svenska. Det är ganska chill dag idag, vi hade inget seriöst på arbetspasset, haha vi satt bara och pratade och spelade yatzy :) Sen hade vi träslöjd och sen Bild. Sen lunch och då for jag en sväng till ICA med Elinp's cykel. Köpte lite godis osv. Sen nu har vi svenska, jag har ignet att göra på lektionen så jag ska börja med nån reklamanonns eller vad det nu heter, ska snart gå och hämta den. Sen har vi Tyska sen slutar vi! Vi slutar 5 över 3 idag och så åker jag med kvart över 3 bussen hem och vet inte vad jags ak göra, blogar nog när jag kommer hem också, men nu ska jag gå och hämta saken jag skulle göra innan monica blir sur på mig.


Hejdå :)


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0