Sovde i soffan

Hejsan! Jag sovde i soffan i natt för jag orkade inte gå upp till mitt rum. Jag såg på tv tills kanske 10 sen somnade jag. Vaknade 2 ggr i natt och hostade sen somna jag om igen. Sen vaknade jag klockan 9 och kollade på film. eller först på totally spies, haha hade inget att kolla på sen kollade jag på bert - den sista oskulden. Nu har jag klätt på mig och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Idag ska jag nog bara vara hemma hos mamma och chilla hela dagen, kan ju inte göra så mkt eftersom jag är hemma från skolan idag. Jasi, nu har jag inget mera att berätta men vi hörs kanske senare!



vill ha sommar nu!!!!!!!!


Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

sv: hoppas det, han e ju bara en bebis än =)

2010-09-03 @ 16:04:42
URL: http://stallsolgarden.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0