Skolan

Hejsan! Idag har jag varit i skolan. det gick bra, kände inte av att jag var sjuk för jag har blivit helt frisk nu men jag måste ändå äta medicinen och de, men det tar bara kanske 2 minuter att göra det så det är nog lungt, och det är bara i 10 dagar också. Idag har vi haft Läspass - Arbetspass - Träslöjd - Bild - Lunch - Svenska - Tyska, det var ganska slappdag idag, inte så jobbiga lektioner. Imorgon är det ännu enklare dag. Men på torsdag och Fredag är det dom jobbigaste dagarna men på fredag slutar vi halv 2 så det är bra.


När jag kom hem idag började jag koka vatten direkt och så åt jag nudlar. Sen städade jag til i köket där det såg förjälvligt ut, eller det var lite pannor och tallrikar där. Sen gick jag upp till mitt eget rum och städade lite sen tog jag lite kort på det efter att det vart klart. Han tyvärr inte ta kort innan jag städade men det var inte så städigt för jag har orkat hållit efter förrut. Men ni kan få se lite bilder här

när man kommer in i mitt rum efter att ha gått genom mammas.


tog från hörnet mot trappan och mammas ''del' av rummet, om men kommar
längst till höger på bilden lite högt upp så ser man trappan ner till nedervåningen.


min teve.


min säng :] och min pyjamas på sidan :]


det här min mina såkallade ''garderober'' , jag rymmer
nästan inte mina kläder i dom, har pressat i dom.
och så har jag ett skrivbord i mitten :)


Och så utsikten från mitt rum :) Fönstret börjar på golvet och ända upp till taket.




Och Ikväll ska vi äta pizza när mamma och Filip kommer hem.
Nu ska jag gå.


Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så mysigt:)

2010-09-09 @ 19:25:37

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0