Skola idag igen

Godmorgon! Idag är det skola igen...

Igår var jag med Angelina på folkracen sen åkte vi hem men dom släppte av mig på ridhuset där jag red i dressyrspec. När jag hade ridit gjorde jag det grönakort provet för 3:e gången och nu klarade ja det äntligen! Så nu är jag glad! Sen åkte jag hem och åt varma mackor till middag och sen till Angelina med hennes cykel. Vi red också, jag red vanillin och hon bella, Dom hade tydligen blivit skodda typ just innan jag kom till henne så vi skrittade bara 30 min rundan som den kallas. SUPERMYSIGT VAR DET! :) Sen skjutsade Angelina hem mig med mopppen då gick jag och duchade och sen somna jag.

Idag är det som sagt skola. Vi är bara halva klassen så det blir nog en chill dag och det är bra lektioner också! Så jag ser nästan fram emot dagen, jag kunde inte sova efter halv 7 så jag var ändå tvungen kliva upp. Jaa, jag berättar mera om dagen när jag kommer hem från skolan :)


Här får ni 2 biler på snäckor som hänger i taket i mitt rum:





Ha en bra dag!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0