Rena rama rolf

Hejsan! Just nu sitter jag och pappa och kollar på tv, det är rena rama rolf , superroligt program. Jaasi, jag har hunnit äta ostkrokar, chili con carne till middag och snart ska jag hämta lite hallonsoda och lite mera ostkrokar. Vi har sett film, vinterviken och ronja rövardotter. Jag såg ronja rövardotter för att den var på tv och det fanns inget annat att se. Sen har vi sett på livräddarna på bondi beach, sjukt bra program. Är lite läskigt att höra att en haj biter av handen men. Och imorgon ska jag inte till skolan men för att jag ska bli riktigt frisk och så är det inte så värt att fara till skolan sista skoldagen för veckan, då är det bättre att hämta nya krafter till nästa vecka!


Nu ska jag hämta hallonsoda!



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0