Regn och trist...

Hejsan! Idag har det varit skola, drygt som fan och värdelöst. Men det är inget vi behöver ta här. Sen hade vi elevensval och vi hade roligt, inte läraren dock men vi andra hade det tills slutet då det inte var så roligt längre men jag hann med bussen! Sen nu har jag kommit hem och ikväll ska jag följa med Angelina till hoppspecialen och filma när dom rider där. Så film kommer kanske sen på hennes och amandas blogg. Ska nog packa för imorgon snart, då ja och josse ska på utflykt på skolan... eller i skogen men det är vid skolan och med skolan... hoppas det inte regnar då.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0