Panpizza

Hejsan! Idag är det skola, jag är hemma hos pappa ett tag för det var ingen god luch så jag for hit och åt en panpizza istället, mkt godare än shanhaigryta (?) Men nu sitter jag och äter lite bullar och dricker cola. Nyss var det skolfoto men det vart itne så bra men jag får ändå överleva. ni vet fejksmajlet man alltid har på skolfoton, de hade jag.. fast värre... Men nu är det över. Vi har haft No och So nu på morgon så bara tråkiga lektioner, fast matte har vi också haft. Sen nu efter lunch har vi svenska och vi gör typ ononnser eller nått. Superkul.. fast ne Nu ska jag se film sen ska pappa skjutsa tillbaka mig till skolan.



the duva is back ibland...



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0