Never say never

Hej! JÍdag har jag fotat angelina och hennes hästar, hon red dressyr med båda ponnyerna vanillin och Bella. Jag har varit hem och ätit middag och så har vi hunnit vara till kåge och handlat godis till ikväll :] Jag och Angelina sitter här med varsin dator och nördar, lär nog bli så resten av kvällen också. Imorgon vet jag itne om jag ska på folkrace eller vara hemma och fara på dressyrspec och sen göra nått annat, men jag vet inte hur jag ska ta mig till folkracen om det blir att fara dit. Kanske jag åker med Angelina, vi får väll se imorn :)


Ha en bra kväll!



Sommaren är typ tillkbaka nu ju! ;P


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Säg vad du vill ha för färg på våran nya design! Ditt önskemål, våran lag:)



Kram Amanda & Felicia, ponnivardag.blogg.se

2010-09-11 @ 21:34:17
URL: http://ponnivardag.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0