Mycket läxa :/

Hejsan! Jag åkte till skolan med bussen och vi har haft ganska bra laktioner idag. På HK'n gjorde vi lasange, jag var med emma och jocke. Jag tycker då att våran vart god men jag vet itne vad dom andra tyckte men. Sen hade vi So och jag hade hanat efter ganska mycket men nu har jag gjort klart allt så jag är ikapp igen. Vi ska ha prov nästa fredag altså inte nu men nästa fredag. Sen hade vi lunch sen idrott där vi skulle springa/gå broarna men jag har haft lunginflamation och får inte anstränga mig så jag cyklade med ElinP som har nått fel med sitt knä. När vi kom i ''mål'' var vi så tidiga så vi skulle fara och visa varta lla andra skulle springa då stanna elin där och jaag cyklade iväg till pappa och hämtade en cola som jag hade efter gympan. Sen hade vi Musik och vi har börjat med TNT nu och jag spelar gitarr med Emma och ElinP osv. Efter det var det matte sen slutade vi. Jag han ha gitarrlektion också, fick då veta att jag skulle sjunga nån stans vid balderskolan med sofia och dom. Sen skulle jag gå till lektionen och jag gick upp för den första bästa trappan men när jag skulle gå in i klassrummet så var det låst så jag gick in på toan istället och´kissade och kollade samtidigt på saken man låser med vid handtaget för det är trasigt i våran modul men när jag kollar dit så ären hel så jag har altså gått till '7:ANS MODUL... så det var därför klassrummet var låst, haha trodde det var först nån som skojjade med mig och låste ut mig...
Det var lite roligt. Nu har jag hört att IDOL börjar idag så ska göra mig redo med lite chips och dricka och sätta mig framför TV:n och kolla på det sen ska jag sova.



älskar powan<3


Imorgon är det skellefteåhamn med klassen som gäller. Vi ska bada på örjanshallen för det är klassens dag. Sen ska vi äta där också på någon pizzeria hoppas jag. Sen ska jag hem och bloggar då. Kanske hinner blogga imoron på morgonen.



Godnatt!




Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0