Lite bilder ;)

Hejsan! Nu har jag kommit hem efter ett SUPERROLIGT läger med alla som konfar sig detta år. Mycket skratt, skrämsel, god mat osv. Lägereld och bad och lekar på kvällen vart det också! SUUPER verkligen. Och jag tänkte bjuda på lite bilder, jag är ju inte bra på att komma ihåg att jag har kameran med så det vart inte så många bidlern men bättre än inget iaf :)



Li & Maja :)


Olivia L & Nathalie :)


Tua & Emma N :)


Elin P & Hanna :)


Rasmus & Fanny & Lovisa :)


Hampus & Samuel :)


Olivia Lindfors :)


Nå stenar mot havet :)
det var verkligen jättefint där! :)

Och så lite bidler från hemresan.


Li :)


Hanna :)

'
Frida :)


Nathalie & Frida :)

Jaa, det var några bilder, kommer mera sen :)


Hejdå






Kommentarer
Postat av: frida

OLIVIA JAG SKA DÖDA DIG!!!! du kan ju int lägga ut bilder på mig när jag ser ut som jag vaknade ur ett sjutioelva år långt ide... det är inte okej olivia inte okej

2010-09-28 @ 21:23:27

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0