Konfaläger imorn då!

Hejsan och gokväll på er alla! Just nu sitter jag och ser på idol. Idag har det varit en helt vanlig dag på skolan, vi slutade 20 i 2 sen åkte jag hem med bussen och sen for vi och handlade näa mamma kom hem sen var det mat efter ett ta. Klockan halv 7 kollade jag på my camp rock 2 och sen camp rock 2 the final jam eller vad det nu heter. Och nu är det idol som sagt. Imorn kommer det inte att bli nån uppdatering alls för jag åker på konfaläger och kommer inte hem förrän på Söndag så det blir nog uppdatering då. Men jag berättar mera om lägret när jag kommer hem med biler också, tar ju såklart med mig kamerna :):)





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0