Inget bloggande

Hejsan! Hann inte blogga igårkväll men jag kan berätta vad jag gjorde ändå. Jag for till örjans och vi hade roligare än vad vi skulle haft i skolan fast det inte vart så mkt bad men ändå, en liten stund iallafall. Sen for vi hem och jag kom hem till Kusmark sen for jag till Angelina efter ett tag och vi åkte till KDRF och jag fotade på hoppapsec sen for vi hem till Angelina och jag cyklade hem och sen somna jag typ halv 9 för ja var helt slut!


I morse klev jag upp 7 sen gjorde jag mig i ordning och sen for jag till skolan. Vi ahde vanliga lektioner, på idrotten for jag, linn och Marcus J till min pappa och fikade bullar och saft (multi) sen tillbaka till skolan och hade lektioner och sen lunch,det var skinksallad. Gott. Sen hade vi leiktioner igen och på NO:n såg vi på film halva lektionen. Sen for jag hem och nu är jag hemma, har ätit middag och ska gå och ducha nu sen blire holken för min del.



en bild på Gia & Amanda sen igår på hoppspec ;) superfina!

Hörs senare!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0