Ingen skola idag!! (Y)

Hejsan! Vaknade klockan 9 och kunde inte sova så jag klev upp och började städa litegrann i mitt rum, ska nämligen städa typ hela huset idag, eller iaf dammsuga hela huset sen bädda alla sängarna och säkert dammsuga och stöka ur diskmaskinen om jag orkar det. Sen klockan 25 över 3 bär det av till stan där mamma slutar jobbet kanske kvart i 4 och då kommer hon ner till stan och filip lika så för han slutar skolan då och då ska jag få mig lite kläder, kommer troligtvis hem med ett par jeans och kanske nån fin tröjja eller nått fint :) vi ser väll senare. Nä nu ska jag städa vidare.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0