I wanna be a billionaire

Hejsan! Har inte varit så bra uppdatering på sistonde (jag vet). Ska bli bättre jag lovar! Men jag har verkligen haft det mycket med skolan nu, läxor hit och läxor dit, kanske 6-7 stycken i veckan eller nått... Och en massa prov också. Iallafall så idag är det fredag och det betyder helg imorn! Men ikväll ska jag och sjunga på odd fellow för dinska gamlingar sen ska jag på holken på övernattningen/Lanet som är ikväll! TAGGAR SOM FAAN! Sen på söndag ska jag och nellie vara funktionärer på KDRF's ponny lokala dressyrtävling. Blir nog bra!
Nä nu ska jag sova litegrann eller nått.




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0