Hatar detta...

Hejsan! Tyvärr så vart jag sjuk igårkväl iegn så det vart inget filmande på ridhuset så jag var hemma och bara låg i en av våra fåtöljer och kollade på fångarna på fortet och time out! Sjukt roligt program time out är, jag skatta hur mkt som helst!! Sen gick jag och sovde kanske 10 sen somna jag nån gång, vet itne riktigt när men. Sen vaknade jag en massa gånger inatt av att jag hostade osv... Men nu imorse mådde jag lite bättre och jag tror jag ska till skolan imorn iaf hoppas jag då! Men idag ska jag åka med mamma till pappa och vara där och ha tråkigt, sover där inatt också så om jag är frisk imorn så måste jag gå till skolan...kändes jävligt jobbigt men jag klarar mig nog.



på måndag börjar älgjakten men jag ska inte följa med då utan jag följer
med någon helg istället för att inte komma ännu mera efter i skolan.




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0