Frukost

Godmorgon på er! Idag är det skola. Jag klev upp för cirka en kvart sen och har bara hunnit bädda eriks, filips , mammas och min säng ännu, städat upp litegrann efter dom eftersom dom for ut i skogen redan klockan 4 i morse. Men nu är det fint igen. Jag har startat tvn också så har nu tänkt göra mig lite fika och sen borsta tänderna osv sen fara till skolan. Men idag har vi lätta lektioner. Först HK i typ 2 timmar sen hål en halvtimme sen nån lektion sen lunch sen idtorr och musik och en till lektion sen slutar vi! Oj, mkt (så och sen?) Iaf så har vi vikarie på HK'n, vi ska ha anders örlund och nån mera, undra vad vi ska göra för han kan ju typ inet om vad som finns i salen osv. Men det ska nog funka ändå. Nä nu ska jag gå och göra mig lite frukost och kolla vad tvn har att erbjuda idag.


en liten olivia ^^


Ha en bra dag!


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0