FRISK!

Hejsan! Idag har jag piggnat till och blivit frisk! Jag har altså egentligen varit sjuik i 7 dagar altså en hel vecka om man ränkar med helgen också. Men imorgon ska jag iaf fara till skolan och så ser ja väll om jag orkar annars får jag väl fara hem men jag ska fara iaf. Igårkväll fick jag tväront i magen och kräktes litegrann för jag hade inte spottat ut allt slem som kom upp utan svalde ner det igen och då kom allt upp på en och samma gån istället på ett ekligt sätt. men jag överlevde ändå!


Jag som inte brukar somna på kvällen vart förvånad när jag somnade direkt efter att jag hade tagit en alvedon. Sen sovde jag från 23 till halv 10 i morse faktiskt! och har inte vaknat en ända gång. Så det är bra. Och så har jag piggnat till och tagit mig en duch sen har jag ikat 2 mackor med ost så jag mår bättre än bäst nu känns det som!


Jaasi sen jag har bäddat rent i min säng och städat litegrann, just nu har vi öppet ytterdörren så att vi ska piggna till lite både jag och mamma. Men vi hörs senare!


Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej hej =)

vad snäll du är som säger till,. det verkar då gått bra, hon har ju varit halt tidigare men veterinären var där idag och kollade på henne och hon är fräsch nu så hon klarade sig nog bra i vurpan ;)

2010-09-01 @ 21:24:24
URL: http://evi0627.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0