Filmande

Hejsan! Ikväll har jag varit hos Angelina och filmat henne och Vanillin och bella, sen har vi druckigt cola och ätit godis! :D Men nu har jag kommit hem. Känner mig mkt piggare nu när jag har fått vara ute lite men jag har cyklat som ett tog från Angelina och hem för det är kolsvart ute och jag kom typ nyss hem så jag cyklade i mörkret och höll seriöst på att bajsa ner mig vid bagarstugan som finns i  mitten av vägen mellan mig och angelina :S den är jätteläskig... men jag tog mig hem utan att dö så det var ju tur det iallafall. Men nu kollar jag och min sura mamma på film , vet itne riktigt vad det är men nått äre iaf men nu ska jag gå och he bort sågspånet jhag har dragit hem från Angelinas stall eller nått.



Här har ni 2 bilder på Angelina och vanillin! :)


Det var nog det sista inlägget för ikväll.


Godnatt :)

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0