Dressyrtävling

Hejsan! Igår var jag på Holken tills klockan var kanske 9.30 sen åkte jag hem med Nellie, när jag var hemma ringde jag till Angelina och hörde om jag kunde åka med henne till tävlingen igår, så hon kom och hämtade mig och vi for dit. Klockan 12 for jag hem för jag var så less och trött eftersom jag var vaken hela natten. När jag kom hem gick jag och la mig och somnade direkt. Vaknade klockan 6 på kvällen av att mamma väkte mig och sa att det var mat, sen somnade jag om igen när jag hade ätit. Sen vaknade jag klockan 8 i morse och då hade jag sammanlagt sovit cirka 19 timmar, så jag tog igen det jag hade missat när jag var på holken.

Idag har jag varit på KDRF igen, men var mkt piggare idag. var funktionär med nellie, vi hängde skyltar. Fick fika och så har jag hunnit rida i dressyrspec också, hade virre och han var hur fin som helst idag! Jag är verkligen jätteglad. Sen åkte jag hem och nu har jag äntligen duchat och ska äta middag nu och sen kolla på TV tror jag det blir resten av kvällen. hörs ikväll eller imorn! detär ju som sagt skola imorgon igen.

oj, långt inlägg för ni smo inte gillar det, förlåt var bara tvungen skriva av mig litegrann.




Hejdå

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

fotade du något från LA:1 ? :)

2010-09-28 @ 08:51:43
URL: http://majjasprivero.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0