Dagens inköp!

Hejsan! Nu har vi kommit hem från stan. Jag köpte lite allt möjligt, (kommer bilder) Och nu ska vi snart äta gormépasta till middag! Det är världens godaste mat  och jag skojjar inte med er nu!!! Sen ska jag träna lite på läxan och även göra NO-läxan tills på torsdag fredag. Sen ska jag sova tror jag, är sjukt trött.

Nu kommer bilder från dagen:


Jeans gina tricot 199:-

Jeans gina tricot 199:-

Skjorta H&M 199:-

Tubhalsduk gina tricot 129:-

Mössa gina tricot 79:-

Fingervantar gina tricot 39:-

Skor stadium 499:-

Nagellack Cubus 39:-

Hårsnoddar Gina tricot 19:-

Nu var det slut :)


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0