you're so right

Hejsan! Idag är det Fredag och det betyder att det är helg! Idag har det varit skola, först på No'n byggde vi husen. So'n hade vi Per Sundin istället för mari för hon var på möte. Där ju jobbade litegrann jag och emma. Sen matte där vi fick tillbaka våra prov och jag fick 28 poäng och 27 var linjen som gränsade till G, så det var ju tur! Sen lunch och det var taco lasange = Äckligt. Sen svenska där vi såg klart den osynlige. Tyck endå den var ganska bra. Sen kom mamma och hämtade mig och vi for och handlade sen när jag kom hem fika jag sen for jag till Angelian och red Vanillin. Nu har jag kommit hem och ska snart äta middag sen blire holken! Hoppas vi ses där!





Hejdå

Kommentarer
Postat av: LI

lägg ut mer bilder från innebandyn:D!

2010-11-02 @ 08:49:11
URL: http://liiakt.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0