Standing where you left me

Hejsan! Igår var jag ju med Angelina till hippologum, filmade henne och hennes ponny Vanillin, läs mera om dagen på Angelinas & Amandas blogg (länk) Vi ko hem kvart över 11 öngefär så vi bara packade ur och lasta av hästen sen gick vi in och la oss och sov, jag sovde där, orkade inte cykla hem. I morse släppte vi ut hästarna och sen gick vi och la oss igen sen vakna vi halv 10, eller iaf jag sen käka vi frukost som lisabeth hade gjort till oss. Sen satt vi oss vi datorn och sen for jag hem, nu har jag kommit hem och idag är det dressyrspecialen som gäller. Ska dit klockan 3 nån gång och rida virre hoppas jag. Sen ska jag hem och kanske på holken om mamma vi skjutsa mig. Men nu ska jag göra nått vättiget, typ städa mitt rum kanske?





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0