Ridhuset

Hejsansvejsan! Idag är det ridhuset jag är på. Nu på morgonen har jag filmat Angelina och så har jag film på Adelina som Amanda filmade med min kamera. Snart ska jag åka tillbaka (har varit hemm och ätit lunch och städat mitt rum lite) till ridhuset igen. Nu ska Amanda rida Pigan och jag tänkte filma dem lite. Blir roligt att se dem, har inte sett dom irl än! Blir nog kul. Nu ska jag facebooka lite sen ska vi fara. Ikväll ska jag troligtvis till Angelina och lägga in alla filmerna som jag filmat. Sen kansek jag stannar där ett litet tag efter. Men nu är det facebook som gäller för min del!


en del av mitt rum :)

Ha en bra dag! :D

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0