Mumma!!

Hejsan! Det blev älgkalv kött till middag! Hur gott som helst, till åt vi ungsbakad potatis elelr vad det nu hette! Hur gott som helst! Svamp beasås och gurka också!!! Dagens bästa var helt klart MATEN! Sen nu har jag cyklat till Angelina och vi sitter och kollar på när lammen tystnar. jag håller på dö av rädsla. och jag menar det :O men jag har redan sett den några gånger men den är lika farlig än. sist jag såg den vart jag rädd för dom jag såg den med för dom skrek hela tiden och då vart man rädd :/ men jag kolla inte så mkt så det funka. Men nu ska jag se filmen, hörs senare!



Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

Sv: Jo det går bara bra, hon haltar ingenting :)

2010-10-30 @ 22:44:39
URL: http://jagellens.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0