Min skoldag!

Hej!
Så här ser/såg min dag ut:

* Läspass med Lotta - Jag hade ingen bok men jag skrev en resencion om boken ''den osynlige''.

* Arbetspass med Lotta,Thomas och Mari - Vi bytte platser och fortsatte med att skriva resencionen så nu är den
helt klar!

* Träslöjd med Anders - Vi gör skåp och jag slipade på mitt idag. Är snart klar, har bara baksidan och dörren kvar.

* Bild med Lotta - Vi har börjat med att trycka på tyg. Jag ska trycka OLIVIA LA på en T-shirt och OLIVIA på ett örngott (kommer kanske bidler på det sen när jag är klar med det).

* Lunch = Jag och Hanna cyklade til Grillen coh käkade en vesuvio med Cola.

* Svenska med Monica - Vi såg en del av filmen ''den osynlige'', vi ska skriva skilladerna mellan filmen och boken.

* Tyska med Kajsa - Vi var i datasalen och tränade på olika saker.

* Middag med Mamma - Vi ska äta makaroner och köttfärssås.

* Fara och Kolla på innebandyn som är i Kusmark på folken klockan 7.

* Hem och ducha.

*SOVA







Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0