Lovekiller

Gokväll! Idag har jag inte gjort mycket, inget av att fota eller städa vart av, har bara latat mig hela dagen, den kommer att fortsätta så också, ändå ganska skönt ibland. Sitter fortfarande här i täcke och pyjamas och orkar inte klä på mig. Ska se nått på TV ikväll om jag kan dra mig härifrån, har just ätit middag, idag fick jag älgfilé och potatisklyftor med beasås och brieost & gurka, Supergott var det. Och ikväll ska jag äta chips och dricka läsk! Kanske finns det nå godia om jag har tur också!

Imorgon ska jag till Ridhuset med Angelina och filma på Åsa kursen så det ska nog bli kul! Sen har jag ridning också. Hoppas jag får någon annan än Pernille som jag hade förra gången... Var typ gråtfärdig efter för jag orkade inte stå upp, hon var hur stark och SEG och OSTYRBAR osv.. som helst.. Men jag tar nya tag tills imorgon och då ska jag höra med amanda V om vi kan byta häst så jag får mickey istället :)

förlåt.. nu har jag skrivit ett långt inlägg igen... har bara inget att göra.

Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0