Höstdesign

Hejsan! Nu har jag entligen gjort en höstdesign eller vad jag ska kalla det, hösten är snart slut men den får vara där tills höstens slut. Den vart inte riktigt som jag hade tänkt mig men bättre än ingenting och den tråkiga jag hade nyss iaf. Var ute och fotade lite höstbilder nyss också som finns i headern men kan lägga upp några andra bilder jag fotade här!




Det var några till. Snart ska vi äta middag, om nu mamma kommer hem snart. Hon är och handlar trpr jag. Vi ska äta älgfilé och potatis-någonting, sen ska jag höra om inte jag och Angelina kan se skräckisar ikväll istället eftersom det inte blev igår för vi var så trötta efter skolveckan. Men vi hörs senare.

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0