Hippologium

Hejsan! Idag ska jag fara med Angelina och amanda till umeå och filma/hästsköta till Angelina, amanda ska inte tävla för hennes häst har ont i munnen :/ Men hoppas det går bra för dom iaf! Det kommer nog film på deras blogg sen. Kommer inte orka blogga när vi kommer hem för vi är hemma ungefär 00.00 ikväll.

Igår var det spökstig med holken. Vi åkte med en buss till Jörn, och alla gick spökstigen utom jag och josse som åkte bil och då stanna bilen flera gånger så vi hade också en läskig spökstig... Sen när vi kom fram så grilla vi och hade det mysigt. Åkte hem ungefär halv 11 därifrån. Var hemma halv 12 och då var jag sjukt tröätt så jag gick direkt och la mig.



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0