Har inte hunnit

Hejsan! Jag hinner tyvärr aldrig sitta vid datorn hemma så nu är jag på skolan och nu har jag lite tid kvar. Vi slutar 10 över 9 men jag är redan klar med allt så jag fick sitta här en stund. Vi bygger hus och jag är klar och håller på att göra en dokumentation som jag ska redovisa i en liten grupp. Men dom sista dagrana ha jag varit på ridhuset och varit hemma, igår hade vi engelska prov och kör, vi ska ha en lunchkonsert här på skolan nån gång efter lovet. Sen imorgon är det heelg!! Och då vet jag itne vad ajg ska göra men kanske slappa eller nått? Men vi hörs senare!

Ha en bra dag!

Hejdå 


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0