Dressyrspecialen

Hejsan! Idag ska jag till ridhuset. Jag rider i dressyrspecialen och hoppas på att få ha mickey, egentligen har jag pernille men hon är stark som en oxe och så låter hon och är lika seg som en kossa! Men hon ser ut som en häst ändå.

Igår när vi red for vi ut. Hästarna fick styltor hela tiden så vi fick hoppas av och he bort dom. Som tur var hade angelina med sig en hovkrats! Jag red som sagt Vannis och det gick väll bra. Lite pigg och så men dom fick springa av sig lite på en läggda och då vart hon lite lugnare. Annars var det väldigt mysig ridtur.

Igår på tatung åt jag 4 små rätter men det hade räckt med 3 för mig för jag åt inte ens upp halva tror jag. Det var hur mycket som helst och hur mättande som helst men det var SUPERGOTT! så det var ju bra. Sen åkte vi till Carinas nya lkägenhet, Den ligger ganska nära balderskolan. Den var superfin tycker jag! Jag ska även dit imiorgon efter skolan och vara där med mamma och Carina. Så jag slipper vara hemma.

Det var allt jag hade att berätta för nuet!



Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mye

håller med! asså pernille är verkligen sjuuktstark! oxå seeeeeeeg. men när man har galopperat så är hon hur vinglig som helst & springer bara !

egentligen förstår jag inte varför dom köper unghästar till ridskolor ..

fin blogg :]

2010-10-24 @ 14:51:24
URL: http://myen.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0