Dill & Gräslök

Hejsan! Sitter här och äter chips. Ikväll skulle jag vara i Kyrkan halv 6 som det stod på mitt papper men  tydligen så hade alla som skulle vara där fått veta att det var klockan halv 4 istället och det hade jag ingen aning om så jag missade allt. Jag visste ju inte om något så jag for till Kyrkan och när jag kommer dit kommer alla ut ur kyrkan och jag ba WHAT?!?! Så jag gick in och då fick jag ett sms där det stod att vi skulle ha varit där klockan 4 istället. Men aja, så gåre om man är sjuk. Men då slapp jag ju det! SÅ skönt. Så ikväll har jag varit till Angelian med minneskortet så hon har fått filmerna och så har jag cuaht och gjort mig fräch till imorn när det är skola. Har tänkt göa en tidig kväll ikväll men först ska jag se Ensam mamma söker! Så vi hörs imorn hoppas jag!


Idag fick jag rida Mickey i dressyrspec! :) :)



Ha det så bra!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Josefin

okej:]

2010-10-17 @ 19:43:14
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0