De Vriesje´s Boy

Hejsan! På US-mötet pratade vi om våran aktivitetskväll som vi ska ha den 6 november. Alla hästmänniskor än välkomna som rider på KDRF som är 10 år och uppåt.

Idag fick jag rida Virre i dressyrspecialen. Det gick väll sådär, är inte jättenöjjd men han gjorde lite det ja ville iallafall. Han har svårare att flytta skänkelvikning undan vänster skänkel men det får vi träna på mera. I höger är han klockren, bara rumpan hänger med också. Sen när vi la ner dom var han HUR fin som helst. Han är alltid superfin i slutet. Så det slutar alltid bra för oss båda. Sen ''klädde vi av'' hästarna sen bytte jag om och mamma kom och hämtade mig. Nu är jag hemma och vi ska snart äta middag sen ska jag se på TV. Hoppas det är något bra ikväll. Men vi hörs senare!
Hejdå

På Lördag åker jag med dessa 2 ekipage till Hippo och filmar/hästskötar till dom.

Amanda och Indian Girl

Angelina och Vanillin

och tillsammans blir dom NORRLANDSRYTTARE (länk)

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0