Tillbaka!

Hejsan! Nu har jag tänkt försöka börja hinna blogga igen! Har som tagit en liten paus som ni kanske har märkt men det ska det bli ändringar på! Men kan ju berätta lite kort om vad som har hänt.

Det har varit skola från måndag till fredag.
måndag - efter skolan for jag hem tror jag (minns inte riktigt men..) , åt middag
sen på kvällen for jag och kollade på mina kompisars träning (innebandy).
Tisdag - hade skola och sen for jag hem och käkade middag sen for jag till holken.
Onsdag - skola sen for jag hem och käka sen äkte jag med Angelina till hoppspecialen och filmade osv.
Torsdag - Skola, vi hade kör och sen lunchkonsert med kören och ci sjöng några låtar.
sen hem och käka sen holken igen.
Fredag - Skola sen for till Angelina och red med henne, red bella och det gick faktiskt bra hon var inte så seg! Sen på kvällen kom Nellie och hämtade mig så for vi till Kågerocken och rockade loss. Dansade, hade roligt, pratade, skrattade, sjöng osv! Sjukt rolig kväll! När jag kom hem decka jag i sängen direkt, var sjukt trött.
Lördag - Idag - Vaknade klockan 1.. då hade jag sovit bort hela dagen. Men klockan 2 ungrfär kom Angelina och hämtade upp mig och såf or vi till ridhuset, hon hade idaträning och jag fotade/filmade när hon red. Såg jättefin ut. Och ikväll kanske jag ska till Angelina beroende på när hon kommer hem.

Jaa, nu har ni fått veta lite vad som ha hänt under dom senaste dagarna, inte så mkt men ändå nått!



Ha en bra fortsatt helg! =)

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Therese

sv. tack =)

känns bara surt att jag inte kan rida nu... :(

menmen =)

2010-11-13 @ 20:46:43
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0