Tävling!

Hejsan! Idag har jag varit på ridhuset. Jag har tävlat i maskeradhoppning med Mickey. Vi hoppade 60 cm och kom 2:a med mitt lag. I mitt lag var det jag, Helena och Ebba. Vi hade bra teamwork och det gick jättebra för alla tre! Det fanns ett joker hinder som var 85 cm för mig men jag ville itne hoppa det så jag tofg orginalhindret istället som låg på 60 cm men var ändå läskigt.

Vi tog oss över ala hinder perfekt. sista hindret var ett polkahinder och det var randigt överallt tyckte både jag och mickey. Han vägrade och jag ramlade av när han vände sig bort från hindret. Jag åkte med en liten bit på hana hals men tillslut tog jag mig ner därifrån. Det var bara att hoppa upp igen och försöka hoppa hindret igen. Tillslut tog vi oss över men det blev ett roligt hopp vill jag lova! :]




Ha en bra kväll för det ska jag! :P


Hejdå

Kommentarer
Postat av: ebba

vi gjorde de riktigt bra :D

2010-11-27 @ 23:04:15
URL: http://ebbalundgren.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0