Julen är (snart) här

Fick en kommentar om att jag ska lägga ut lite intressanntare bilder.

Men då är det såhär att alla mina bilder är borta så det kommer samma bilder hela tiden men det kanske är smartare att inte lågga ut några bilder alls eller nått. Men jag tycker det blir så tråkigt och kort inlägg då så jag har gärna en bild bara föratt. Men har några arkivbilder som jag kan lägga ut. Sen förrut.




Hejsan!
Idag har jag varit i skolan. Det har varit en lång dag men jag stod ut. tråkigt endast. Vi har haft kör och där var jag jättetrött och det gick inte alls bra. Var inte jättehungrig till lunchen så fick bara i mig 1 bit pizza och så har vi haft 1,20 h No som jag somna på. Men nu har jag tagit mig hem och ska soova en stund sen ska jag på holken. Ska nog äta nått till middag också. Hoppas mamma kommer hem snart. Kommer hem klockan 22 ikväll och ska sova då för jag vill inte sova imorn också.


här får ni en bild på min katt som blev påkörd på skolavslutningen.
Han hann bara bli 10 månader. Inte ens ett år. Vi fick hoonom av en
tjej som heter LI, hon bor i kåge och går i min klass. Han var en livlig
katt som alltid var glad. Pratade hela tiden med oss och åt det metsa.
Han var den perfekta katten alla har önskat om. Och så blir han
påkörd på SKOLAVSLUTNINGEN.
Jag saknar dej Louise.


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Therese

jag saknar honom med... :(<3

2010-11-27 @ 18:55:55
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0