Farsdag

Hejsan! Idag är det farsdag och jag är hos pappa och har firat han och så fick han ett ljus av mig som jag har målat på konfan. inte det finaste men alltid nått, det är ju tanken som räknas. Sen klockan 2 ska jag till ridhuset och ha US- möte sen ska jag fota dressyrspecialen. Ska nämligen inte rida idag för jag ska rida igen vecka 48 i hoppspecialen för jag kanske ska börja rida där istället. Tycker det är roligare och inte lika jobbigt. Och ikväll kanske jag ska till holken om mamma vill skjutsa mig. Sen vet jag itne för på Måndag är det skola igen och då vet jag itne om det blir så mkt uppdate men ska försöka så gott jag kan, bara jag har en dator. Men nu ska jag se lite TV sen fara så vi hörs senare!


bilderna har försviunnit som jag fotade förra gången också :( :(


Hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

AW RUMPAN

2010-11-22 @ 16:20:45

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0