California Gulrs

Hejsan! Nu är jag tillbaka efter en helg hos Angelina. Igår gjorde vi inte så mycket. Vi var ute och fotade hästarna sen städade vi en hel del. Hann rida också, for ut på en riktigt mysig tur i skritt. Så vi har varit riktigt duktigt tycker jag. Sen har Angelina varit och ridit Jenny grönlunds häst Sally.

Idag har vi varit på ridhuset. Vi vaknade klockan 11 och käkade frukost. Halv 12 for vi till Ridhuset och kollade/filmade när dom hoppade där. Det var nämligen tävling för dom små så vi fick inte vara med tyvärr. Vi åkte hem och fikade och gjorde klart hästarna och så bar det iväg igen till KDRF men då red Angelina. Båda hästarna och dom var jättefina! Jag filmade också. Efteråt duchade Angelina Bella för sörsta gången och hon var jätteduktig tycker jag! Sen åkte vi hem och så har vi ätit middag och nu har jag kommit mig hem efter en superroligt helg.

Men nu orkar ni nog inte läsa mera så vi får höras imorgon då skolan börjar om igen.


Angelina och Vanillin


Höstbilder(L)


Höstbilder (L)


Höstbilder (L)


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0