Torsdag = Vitbergsbadet med Therese

Tjenare! Idag har jag varit på VB med Therese. Vi körde moppe dit (hon körde och jag åkte), sen var det nästan bara vi där och det var varmt och sol så det var värsta lyxet! Så roligt med alla vågorna. Men sen efter ett tag kom några familjer från norge såklart. Vi badade till klockan var 1 sen gick vi och duchade osv sen for vi till stan och där åt vi sen gick vi lite på stan och therese köpte lite saker där sen for vi en stund till trästocke och träffade roliga  personer... not, inte sociala alls. Sen drog vi hemmåt! Nu har jag kommit hem och jag har sett min stora kärlek klart och nu ska jag gå och ducha sen blir att se mera film tror jag!



en bild på filip sen vi var och badade i övik!


Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0