Tisdag = ''Barnvakt'' för sista dagen!

Tjenare! Idag äre sista dagen jag och mamma sköter Nam. Så kl 7 eller 8 far hon hem och då äre bara jag och mamma igen. Då kan jag göra vad jag vill som jag inte har kunnat dom 4 sista dagarna då nam har varit här men det har varit skönt att bara vara hemma också. Men iallafalla så idag var det tänkt att vi skulle till VB men eftersom jag sovde tills typ nyss så lörns det inte för mamma vill inte fara mitt på dagen. Sen har det börjat blåsa också och då blir det kallt när man badar om skallen. Jaa, nu har jag väll inte så mycket mera på hjärtat  men jag skriver väll när jag kommer på nått att skriva om. Ni kan få en bild på mig idag.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0