Snart sovdags

Tjenare! Nu har filip kommit hit till mamma så jag fick inte ha datorn i hans rum mera så nu måste jag sitta vid den här bärbara som är segare än allt på jorden. Men jag ska ändå sova snart för jag är ganska trött. Jag försökte ladda hem filmen men det fanns ingen hel film så jag laddade hem några andra filmer så jag får väl se dom någon annan dag när filip är i kåge. Men inte imorgon för då ska jag och Therese fara till VB och bada om det inte är för kallt. Och så måste det ju gå för båda också. Men nu ska jag gå och sova så vi får höras imorn.




Godnatt / olivia löfbom arvidsson

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0